Az írásbeli kommunikáció üzleti erőt rejt. Érdemes kihasználni.
Gyorsan, jól fejleszthető területről van szó.

Ideje feltenni az alábbi kérdéseket cégen belül:
– Egységesen kommunikálnak a munkatársaink az ügyfelekkel?
– Gazdaságosan használjuk fel az írásra szánt időt?
– Mindig közérthetőek a belső vagy a kimenő leveleink?
– Megfelelően hatékony a munkatársaink stílusa, hangja a kimenő anyagokban?
– Magabiztosan írják leveleiket, ajánlataikat a munkatársaink?
– Hatékonyan működnek a posztjaink a közösségi médiában?
– Van az írásbeli kommunikációt leíró belső kézikönyvünk, ami segítheti a régi, pláne az új munkatársainkat a kommunikációs eligazodásban?

A munkatársak kommunikációja a cégről árulkodik. A következetes stílus, a hatásosan megírt sorok, a gazdaságosan felhasznált idő, a sematikustól különbözni tudó sales-es anyagok jelentős többletbevételt termelhetnek, illetve sok-sok munkaórát megspórolhatnak a munkáltató számára.

Az írás közel sem olyan egyszerű feladat, mint amilyennek tűnik, ám egy gyorsan gyorsan fejleszthető készségről beszélünk. Érdemes felkészíteni és inspirálni a munkatársakat e területen is, hogy magabiztosabban, hatékonyabban végezhessék majd írásbeli feladataikat.