Kinek ajánljuk?
A 76 órás hibrid formátumú továbbképzést azoknak ajánljuk, akik új profillal bővítenék üzleti portfóliójukat, új, innovatív, piaci szempontból kiaknázatlan területet keresnek. Azoknak ajánljuk továbbá, akik egyaránt szívesen dolgoznak multikkal, kis- és középvállalkozásokkal, hivatalokkal. Azoknak is ajánljuk a továbbképzést, akik közel érzik magukhoz a kommunikáció tudományát, és ismereteiket, tapasztalatukat örömmel osztanák meg tréningeken, workshopokon.
Anna Hotel Budapest (jelenléti) és Zoom (online)
2024.10.02. 09:00 - 2024.11.14. 17:00
Légy az országban az elsők között:
írásbeli kommunikációs tréner
– új, hiánypótló hivatás jelentős bevétellel
– az erősődő piaci kereslethez igazítva
– kommunikációs, nyelvi, módszertani felkészítés
– hibrid képzés, sok visszanézhető modullal
– marketinges, sales-es, üzleti tanácsok
– négy felkészült, gyakorlott oktató
– kis csoport, korlátozott létszám
– államilag bejelentett képzés
– tagság a szakmai közösségben
– előadói készségek fejlesztése
„Az átgondolt írásbeli kommunikáció a hatékony üzleti működés záloga:
bevételt termel, imázst épít, időt takarít meg.”
a vezető tréner ajánló sorai:
Zsiga Henrik vagyok, írásbeli kommunikációs tréner, tanácsadó. Tréningeket, workshopokat, előadásokat. A megrendelőim multik, nagyvállalatok, kkv-k, állami hivatalok.
Segítek a levelezést hatékonyabbá tenni.
Segítek precízebben feladatot delegálni.
Segítek jobb üzleti ajánlatokat készíteni.
Segítek takarékoskodni az idővel.
Segítek izgalmasabb posztokat írni.
Segítek hívogatóbb honlapszövegeket írni.
Segítek jobban teljesítő PR-cikkeket írni.
Segítek érthetőbb tájékoztatókat írni.
Segítek kommunikációs folyamatokat kialakítani. Folytathatnám…
Az írásbeli kommunikáció óriási teret nyert, a cégek pedig trénereket, tanácsadókat keresnek. A piac óriási, vele együtt az igény is.
Gyere el a továbbképzésre, és oktatótársaimmal megtanítjuk, hogyan légy a cégek fontos kommunikációs partnere! Vadonatúj üzleti profilt, jelentős bevételt, új kapcsolatokat ígérek.
.
Bevezető
A szóbeli kommunikációról az elmúlt években áthelyeződött a súly az írásbeli kommunikációra. Új technológiák, új platformok, covid és home office – mindezek megváltoztatták a cégek kommunikációs gyakorlatát, eszköztárát és ezáltal az üzleti folyamataikat. A változás azonban hirtelen érkezett: a cégek korábban ha fel is készítették a munkatársakat a jó szóbeli kommunikációra, soha nem fejlesztették azok írásbeli kommunikációját.
Ma már az írásbeli feladatok adják a céges teendők zömét: belső utasítások, kérések, ajánlatok, tájékoztatók, termékbemutató anyagok, blogposztok, facebook- és insta-posztok… A sor egyre csak bővül.
A cégek írásbeli kommunikációja általában átgondolatlan, következetlen, távol áll a hatékonytól, nyelvileg véleményes, nem támogatja az olvasó szövegértését, nem szab határidőket, így aztán kikezdi, lassítja a céges folyamatokat, növeli az elégtelen vagy hibás teljesítés kockázatát, fölösleges időt vesz el a kommunikáló felektől.
A cégek munkatársai azonban nem kérhetők számon, ugyanis soha nem kaptak útmutatót ahhoz, hogy működik írásban a hatékony kommunikáció. Itt hivatott segíteni az írásbeli kommunikációs tréner.
Mit csinál egy írásbeli kommunikációs tréner?
OKTAT, ELŐAD, TANÁCSOT AD, OPTIMALIZÁLNI SEGÍT
Az írásbeli kommunikációs tréner feladata sokszínű:
– tréningeket, workshopokat tart
– előadásokat tart
– one-to-one képzést tart
– elemez és kommunikációs folyamatokat optimalizál
– tanácsot ad
Az írásbeli kommunikációs tréner eligazít:
– hogyan kell úgy feladatot delegálni, hogy a másik a feladatát hiánytalanul, precízen, időre elvégezze,
– hogyan kell úgy üzleti árajánlatot készíteni, hogy az ajánlatkérő fél éljen a megrendeléssel,
– hogyan lehet következetesen kommunikálni munkatársakkal, beszállítókkal, ügyfelekkel,
– hogyan lehet szakmailag úgy tájékoztatni az olvasót, hogy az a tájékoztatást megértse és megjegyezze,
– hogyan lehet megfelelő panaszkezelő levelet írni,
– hogyan lehet hatásos, a cég imázsát építő posztokat, cikkeket írni,
– hogyan lehet közérthető beszámolókat összerakni…
A TRÉNER FELADATAI
- A tréner megismeri az igényeket: mely részterületeken szeretné az adott cég a munkatársai kommunikációs kompetenciáit fejleszteni. Belső levelezés? Panaszkezelés? Szakmai anyagok, tájékoztatók írása? Marketingszövegek írása? Mind?
- A tréner feladattól függően feltérképez, azaz elemzi a megrendelő cég írásbeli kommunikációját: hogyan, miben fejleszthetők a munkatársak, hol tapasztalhatók elakadások, belassulások, hibák a kommunikációs során, milyen formai, nyelvi, tartalmi, üzleti hiányosságok gátolják a hatékonyságot… A tréner bekéri és megvizsgálja a munkatársak leveleit, vagy a kimenő posztokat, a honlapot, a belső tájékoztató anyagokat.
- A tréner tréninget, tréningeket, workshopokat tart. Ismereteket ad át, gyakorlatokat állít össze, egyéni és csoportfeladatokkal fejleszt. A tréner nem pusztán eligazít, de inspirál is – legyen szó levelek, tájékoztatók vagy posztok, cikkek, beszámolók megírásáról.
- A tréner utókövet, ha a megrendelő igényli. Ellenőrzi, hogy az átadott ismereteket, technikákat megfelelően alkalmazzák-e az egykori résztvevők.
A fenti ciklus újra és újra ismétlődhet.
A TRÉNER JELLEMZŐI
Az írásbeli kommunikációs tréner üzleti szemléletű. Ugyan jól ismeri a nyelvi szabályokat, de nem nyelvész. A feladata összetettebb: előtérbe a jó, gyors, célra vezető kommunikációt, azaz a hatékonyságságot, az időtakarékosságot, a következetességet helyezi.
Az írásbeli kommunikációs tréner gyakorlati szemléletű. Közérthető nyelvezettel, befogadható ismeretekkel, könnyen alkalmazható fortélyokkal, a valós üzleti életből vett példákkal és gyakorlatokkal dolgozik.
Az írásbeli kommunikációs tréner pedagógiai szemléletű. Megérti és megérzi a résztvevők kompetenciáit. Tréningez, átad, motivál.
Milyen formában tart egy írásbeli kommunikációs tréner tréninget?
JELENLÉTI
Másképpen: tantermi körülmények között. A jelenléti tréningek döntően a megrendelelő cég telephelyén zajlanak.
ONLINE
Zoomon, Meets-en, vagy bármely más online platformon.
NYÍLT
A tréner a megrendelt, azaz kihelyezett tréningek mellett nyílt tréningeket is tarthat.
Ha érdekel a képzés, de még kérdéseid vannak, örömmel válaszolok!
Zsiga Henrik | +36 30 2671 631 | email@zsigahenrik.hu
Zoomon vagy Skype-on is beszélhetünk.
Miért van szükség írásbeli kommunikációs trénerre?
Az alábbi néhány kérdésre adott válaszod segít véleményt kialakítani.
Mit gondolsz, …
- vannak-e a cégeknek precízen megfogalmazott irányelveik az üzleti levelezésükkel kapcsolatban?
- egységesen kommunikálnak-e egy-egy cég munkatársai akár cégen belül, akár az ügyfelekkel, beszállítókkal?
- egységesen használják-e a cégek munkatársai a saját szakkifejezéseiket, a megszólításokat, a kis- és nagybetűket, dátumokat, rövidítéseket stb.?
- egységesek a kimenő levelek tagolásban, formaiságban?
- hatékonyak-e, következetesek-e a kimenő posztok?
- tudja-e minden munkatárs egy cégnél, mikor tegeződjön, mikor magázódjon?
- megjelölik-e minden esetben egy cég munkatársai az elvárt határidőket?
- van-e a cégeknek írásbeli kommunikációs kézikönyvük arra az esetre, ha új munkatárs érkezik a céghez?
- egységesen írja-e mindenki a titulusát a cégnél?
- tudja-e mindenki, hogyan kell tömören fogalmazni?
- van-e logikai következetesség a levelek tárgyának megadásában?
- rövidek és világosak-e a levelek, és segítik-e azt, hogy az olvasó megértse a levélben foglaltakat?
A sort hosszan folytathanánk. Érdemes végiggondolnod a válaszokat.
KÖVETKEZTETÉS
Bármely fontos küldetésű szöveg könnyen hatását veszti. Az üzleti szövegekben megjelenő hibák nagy része egyszerűen kiküszöbölhető lenne – egyszerű ismeretek birtoklásával, alkalmazásával. A tréner egyik feladata épp az, hogy téningjének résztvevői a későbbiekben felismerjék az alapvető, a hatékony üzleti működést hátráltató kommunikációs hibákat:
– terjengősség, szerzőtől és olvasótól időt rabló nyelvezet
– tartalmi következetlenség, követhetetlenség, hiányosság
– slampos küllem, imázsromboló helyesírás
– értelmetlen megfogalmazások, kétértelműség
– fölös idegen szavak, közhelyek, tolakodó szleng
– hatástalan szövegek, udvariatlan megfogalmazások
– egyéb zavarok, olvasó türelmét kikezdő sorok
Miért jó írásbeli kommunikációs trénernek lenni?
SZABADSÁGOT AD
A tréner viszonylag szabadon gazdálkodhat az idejével. Megrendelés esetén a felek az időpontokban közösen állapodnak meg.
JÖVŐT AD
Az írásbeliség a cégek fő kommunikációs területe lett: ajánlatok, belső levelezés, tájékoztatók, jelentések, cikkek, PR-anyagok, posztok… Egyre több felületen egyre több feladatot az írásbeli kommunikáció. Már a cégek is látják: kellenek azok a szakemberek, akik eligazítanak.
BEVÉTELT AD
A jó írásbeli kommunikációs tréner egyetlen napjáért kiszámlázhatja akár e továbbképzés teljes díját – nem érdemtelenül. A cégek, a hivatalok megfizetik a tréner munkáját, mert szükségük van a kommunikációs folyamatokat a munkatársak kompetenciáinak fejlesztésével hatékonyabbá alakító szakemberekre, tanácsadókra. A kommunikáció a cégek számára nem játék, tíz- és százmillió forintok múlhatnak a megfelelő működésen.
Mit kapsz a továbbképzésen?
TANÚSÍTVÁNYT
A résztvevők államilag nyilvántartott, a felnőttképzési rendszerben kiállított tanúsítványt vehetnek át. A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.
TUDÁST A NYELVI HÁTTÉRHEZ
– formai ismereteket
– helyesírási, központozási ismereteket
– nyelvhelyességi, stilisztikai ismereteket
– tartalmi, tagolási ismereteket
TUDÁST AZ ÜZLETI KÖRNYEZETŰ ÍRÁS TUDOMÁNYÁBÓL
– megtanulod, mitől működik jól a céges levelezés
– megtanulod, hogyan érhető el, hogy a levélolvasó precízen, maradéktalanul és időre végrehajtsa a levélben szereplő feladatait
– elsajátítod a jó, áttekinthető ajánlatok készítésének tudományát
– megtanulod, hogyan tudunk írásban hatást gyakorolni
– megtanulod, hogy lehet hatékonyan bánni az írásra szánt idővel
– megismered a levélírás részfeladatait
– megismered a szakmai és kreatív szövegek írásának részfeladatait
– megtanulod, hogyan bontható formai, nyelvi, tartalmi rétegekre az írás
– elsajátítod az alapvető stilisztikai és nyelvhelyességi ismereteket
MÓDSZERTANT A TRÉNERI FELADATOKHOZ
– hogyan mérheted fel a megrendelő igényeit
– hogyan elemezd ki a cégek írásbeli anyagait, az elemzésből hogyan és milyen szakmai következtetések vonj le
– hogyan és milyen gyakorlatokat állíts össze tréningre
– milyen pedagógiával közelítsd a résztvevőket
– milyen ismereteket adj át a tréningeken
– hogyan készülj fel az utókövetésre
– hogyan adj elő leghatásosabban tréningen
ÜZLETI TUDÁST A PIACI JELENLÉTHEZ
– hogyan érdemes áraznod a tréningeket
– milyen marketingeszközökkel, milyen platformokon éred el a cégeket
– ötleteket, javaslatokat a közösségi médiában szerepléshez
– közösséget és kapcsolatokat szakemberekhez
PÉLDÁKAT
A továbbképzés fókusza a gyakorlatokon van. Átnézünk sok-sok üzleti levelet, szakmai anyagokat, jelentéseket, meghívókat, tájékoztatókat, kreatív anyagokat.
KÉPESSÉGET
Továbbképzésünket követően képes leszel felismerni, hogyan fejleszthetők egy-egy cégnél a kommunikációs folyamatok, hogyan levelezhetnek gyorsabban, hatékonyabban, precízebben a munkatársak, hogyan lehet erősíteni az írásbeli anyagok piaci hatását – azaz hogyan lehet időt, költséget megtakarítani és több bevételt termelni a cég számára.
KÖZÖSSÉGET
Fontosnak látjuk, hogy a későbbiekben is megtalálhasd a szakmai kérdéseidre a választ, további kommunikációs területeken fejleszhesd magad, illetve akár tréneri együttműködésekben is részt vehess.
A továbbképzés elvégzését követően segítséget kérhetsz a piaci munkához is. A segítségnek számos formáját elérheted majd: utókövetés, konzultáció, hospitálás, tananyag és munkafüzet közös áttekintése stb.. Mindezekről a továbbképzés során tájékoztatást kapsz.
Kiket várunk a továbbképzésre?
Mik a továbbképzés előfeltételei?
előfeltétel: érettségi bizonyítvány
fontos továbbá: kiemelkedően jó nyelvi érzék, jó helyesírás
Kiket várunk?
– COACHOKAT, TRÉNEREKET, MENTOROKAT
Előképzettséggel rendelkező szakembereket, tanácsadókat.
– PEDAGÓGUSOKAT
Megfelelő képesítéssel rendelkező pedagógusokat.
– BELSŐ MUNKATÁRSAKAT, TUTOROKAT
Belső munkatársakat, akik adott cégen, szervezeten belül a kommunikációs folyamatokat fejlesztenék, optimalizálnák, illetve az adott cég munkatársainak munkáját tanácsaikkal segítenék (belső levelezés, tájékoztató levelek, sales-es és marketinges kommunikáció stb.)
– ÖNKÉPZŐ MAGÁNSZEMÉLYEKET
Magánszemélyeket, akik a saját készségeiket fejlesztenék, hogy később munkájukban, szabadidejükben az elsajátítottakat hasznosítsák.
Mire lesz szükséged?
JOGOSÍTVÁNY A TRÉNERI MUNKÁHOZ
Ez a komplex továbbképzés akkor biztosít számodra új piaci lehetőséget, új üzleti profilt, ha rendelkezel a megfelelő jogosítványokkal, hogy tréningeket, workshopokat, szakmai előadásokat tarts.
ELKÖTELEZETTSÉG, PRECIZITÁS
Az írásbeli kommunikáció talán a szóbelinél is nagyobb precizitást követel. A precizitás iránti elkötelezettség e feladat során erősen felértékelődik. A nyelv szigorú, a kommunikációs logika hasonlóképp. Tanulni, fejlődni szándékozó résztvevőket várunk.
MAGYAR NYELV ALAPOS ISMERETE, SZERETETE
Résztvevőinktől nem várunk bölcsészdiplomát, de a magyar nyelv ismerete, szeretete, a nyelvi gondosságban való hit fontos elvárás.
Írásbeli kommunikációs trénerként a gyors, precíz, takarékos és hatékony kommunikáció kialakításában segíted a cégek munkáját. A piacnak szüksége van értő segítőkre – szüksége van rád.
TEMATIKA | 2024 ősz
október 2.
jelenléti nappali
9.00 – 16.15
1. alkalom
ÍRÁSBELI KOMMUNIKÁCIÓ MŰKÖDÉSE, LOGIKÁJA, ANATÓMIÁJA
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 8
– köszöntés, tréning célja, tagolása, az üzleti környezetű írás funkciói, szóbeliség kontra írásbeliség, az írás munkafázisai, az írott anyag rétegei, célcsoport, műfaj, eszköztár, írásbeli kommunikáció során elkövetett általános hibák, gyakorlatok idegen szövegekkel
október 3.
jelenléti nappali
9.00 – 16.15
2. alkalom
ÜZLETI LEVELEZÉS
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 8
– a levél üzleti funkciója, változatai, feladat hatékony delegálása, a jó levél tartalmi elemi, struktúrája, a levélírás munkafázisai, levélíró kontra levélolvasó, a szöveg sűrítése, hang, stílus, forma, általános hibák, gyakorlatok saját és idegen levelekkel
október 9.
online esti
17.30 – 20.45
3. alkalom | visszanézhető
ÜZLETI LEVELEZÉS GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– gyakorlatok: saját és idegen levelek, belső levelek, kimenő levelek, tájékoztató levelek, felszólító levelek, ajánlatok
október 10.
online esti
17.30 – 20.45
4. alkalom | visszanézhető
ÜZLETI LEVELEZÉS GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– gyakorlatok: saját és idegen levelek, belső levelek, kimenő levelek, tájékoztató levelek, felszólító levelek, ajánlatok
október 16.
jelenléti nappali
9.00 – 16.15
5. alkalom
ELŐADÁSTECHNIKA
oktató: T. Bieniek Ildikó | tanóraszám: 8
– előadástechnika
október 17.
jelenléti nappali
9.00 – 16.15
6. alkalom
SZAKMAI ÉS MARKETING ANYAGOK ÍRÁSA
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 8
– beszámolók, jelentések, tájékoztatók, dolgozatok, cikkek, motivációs levelek írása, posztok, szlogenek írása, honlapok szövegezése, sztoritelling, gyakorlatok idegen szövegekkel
október 23.
online esti
17.30 – 20.45
7. alkalom | visszanézhető
MARKETINGSZÖVEG ÍRÁSA GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– gyakorlatok: saját és idegen szövegekkel, posztok, holnapok, cégfilozófia stb.
október 24.
online esti
17.30 – 20.45
8. alkalom | visszanézhető
SZAKMAI ANYAG ÍRÁSA GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– gyakorlatok: saját és idegen szövegekkel, tájékoztatók, beszámolók, cikkek, jelentések, dolgozatok stb.
október 29.
online esti
17.30 – 20.45
9. alkalom | visszanézhető
ALKALMAZOTT ÍRÁS
oktató: Kocsis Noémi | tanóraszám: 4
– műfajelmélet, digitális és print média, blog, posztok, stílus, nyelv, imázs, clickbait, írás és szerkesztés
október 30.
online esti
17.30 – 20.45
10. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ HELYESÍRÁS, NYELVHELYESSÉG
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
október 31.
online esti
17.30 – 20.45
11. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ HELYESÍRÁS, STILISZTIKA
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
november 6.
online esti
17.30 – 20.45
12. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ ÍRÁS – GYAKORLATOK
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
november 7.
online esti
17.30 – 20.45
13. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ ÍRÁS – GYAKORLATOK
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
november 13.
online esti
17.30 – 20.45
14. alkalom | visszanézhető
PIACI JELENLÉT, MÁRKAÉPÍTÉS
oktató: Zsiga Henrik
tanóraszám: 4
– árazás, ajánlattétel, honlap, közösségi média, online és jelenléti tréningek, workshopok, megjelenés, üzleti egyeztetések
november 14.
jelenléti nappali
9.30 – 16.15
15. alkalom
ÖSSZEFOGLALÁS, VIZSGA, KÉRDÉSEK-VÁLASZOK, ZÁRÁS
oktató: Zsiga Henrik
tanóraszám: 4
– írásbeli vizsga, kiértékelés, válaszok felmerülő kérdésekre, tanúsítványok kiosztása, zárás
Alapdíj, kedvezmények, létszám
DÍJAK, KEDVEZMÉNYEK
Fontos: a továbbképzés díját dinamikus árazással állapítjuk meg, azaz a továbbképzés díja annak megkezdéséig változhat.
- továbbképzés díja cégeknek: 375.000 Ft + áfa / fő
- cégektől párban érkezőknek: 325.500 Ft + áfa / fő
- továbbképzés díja magánszemélyeknek: 375.000 Ft / fő
- párban érkező magánszemélyeknek: 325.000 Ft / fő
Díjjal kapcsolatos egyéni kérés, kérdés esetén keress bennünket!
FIZETÉSI OPCIÓK
– egy összegben: jelentkezéskor (5% kedvezmény)
– két összegben: 50% jelentkezéskor, 50% szeptember 15-ig
– négy összegben: 25% jelentkezéskor, 25% augusztus 10-ig, 25% szeptember 10-ig, 25% október 10-ig
LÉTSZÁM
korlátozott: 15 fő (még 7 szabad hely)
A továbbképzés díja
tartalmazza
- munkafüzet, fénymásolatok
- nyomtatott és digitális tanúsítvány
- beküldött írások előzetes elemzése
- online szemináriumi távollét esetén a felvétel biztosítása
- zárt, tréneri csoportunkhoz tartozás
- személyes konzultáció (30 perc)
A továbbképzés díja
nem tartalmazza
- ebéd jelenléti alkalmon (helyszínen igényelhető, 3500 Ft)
A helyszín
jelenléti alkalmak helyszíne:
ANNA HOTEL BUDAPEST****, Budapest, Kelenföldi út 1-13. (honlap)
parkolás: a hotel parkolójában ingyenes
vezető oktató:
Zsiga Henrik
írásbeli kommunikációs tréner, tanár, a Magyar Íróképző vezetője
Az elmúlt közel tíz évben számos cégnek tartott írásbeli kommunikációs fejlesztő tréningeket, workshopokat. Néhány megrendelő: Budapesti Közművek Zrt., Cívis Ház Zrt., Forza Italia Kft., Inter-Computer-Informatika Zrt., KPMG Hungária Kft., Lakógép Kft., Lébény Polgármesteri Hivatal, MÁV, MiniCRM Zrt., Provident Pénzügyi Zrt., Shell Hungary Zrt., Syngenta Magyarország Kft.
A példákon túl számtalan további nagyvállalat, kkv, illetve hivatal, civil szervezet munkatársait köszöntötte nyílt tréningeken. Néhány résztvevő: Rossmann Magyarország Kft., Agrárminisztérium, Alternatív Design Kft., Budapest Bike Maffia, Invention Factory Development Kft., Lean Enterprise Institute Hungary Kft., OOK-Press Kft., Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal, Velux Magyarország Kft.
Példák speciális kommunikációs megrendelései közül:
Hungast Holding Zrt. (cégfilozófia, szlogen írása), Székesfehérvár önkormányzata (útikönyv írása), Swietelsky Magyarország Kft.(jubileumi kiadvány írása), Várkapitányság (Budai Palotanegyed történeti áttekintőjének írása)
- oktató | 500 tanfolyam, tréning, workshop, előadás
- vezető | Magyar Íróképző és Magyar Irodalmi Ház
- főszerkesztő | Optimista életmód magazin (2018-2020)
- szövegíró | üzleti környezetű kreatív szövegek
- író | útikönyvek, életrajzok, regények
- oktató | Magyar Íróképző, ELTE (2017)
- kiadóvezető | Kalliopé Kiadó (2010-2018)
oktató:
T. Bieniek Ildikó
szóbeli kommunikációs tréner
Ildikó egyéni és csoportos tréningek keretében foglalkozik nonverbális területekre koncentráló kommunikációs fejlesztéssel. Célja, hogy hallgatói sikeresebbé váljanak a társas interakciók kezelésében, és hatékonyabban kommunikálják gondolataikat, ötleteiket mások felé. Nem pusztán abban segít, hogy a testbeszédi eszközök használata hiteles, önazonos formában valósuljon meg, de a beszélő önbizalmát is ezáltal építeni igyekszik.
(tréningjei, szolgáltatásai: hatasgyakorlat.hu)
oktató:
Gábor Adrienn
korrektor, lektor
Adrienn régóta segíti a szövegalkotók munkáját. Nem pusztán gyakorló korrektor, lektor, de évek óta oktatói feladatokat is ellát: azoknak igyekszik nyelvi eligazítást adni, akik fikciós, illetve tudományos-ismeretterjesztő műveikkel könyvkiadás előtt állnak. Adrienn kutatómunkát is végez, egyben fontos nyelvészeti portálok szerzője.
(az oktató kurzusa a Magyar Íróképzőnél: Helyesen megírt kézirat)
oktató:
Kocsis Noémi
újságíró, blogíró, szerkesztő
Hatalmas újságírói és szerkesztői tapasztalattal bír, így az alkalmazott írásban elmélyülők hiteles kalauza.
főszerkesztő
– szerkesztőség teljes körű koordinálása
– tartalomgyártás print és online
– sajtókapcsolatok rendezése és ápolása
újságíró, szerkesztő
– cikkek, interjúk, tudósítások készítése
– magazinok, tematikus mellékletek szerkesztése
– sajtótájékoztatók, sajtókampányok szervezése
oktató
– alkalmazott írás: blogírás, újságírás, ismeretterjesztés
(az oktató kurzusa a Magyar Íróképzőnél: Blogírás, újságírás)
Időbeosztás
JELENLÉTI ESETÉN
- 09.00-10.30 – szeminárium
- 10.30-10.45 – kávészünet
- 10.45-12.15 – szeminárium
- 12.15-13.00 – ebédszünet
- 13.00-14.30 – szeminárium
- 14.30-14.45 – kávészünet
- 14.45-16.15 – szeminárium
ONLINE ESETÉN
- 17.30-19.00 – szeminárium
- 19.00-19.15 – kávészünet
- 19.15-20.45 – szeminárium
Gyakori kérdések
Regisztrált a továbbképzés?
A felnőttképzési törvény 2020. szeptember 1-én megváltozott. Az új törvény értelmében megszűntek az akkreditált képzések, helyettük a felnőttképzők regisztrálni kötelesek magukat, és a regisztrációjuknak megfelelően tarthatnak bejelentés- vagy engedélyköteles képzéseket.
szervező:
Írásbeli Kommunikáció Kft.
cím: 8200 Veszprém, Kádártai út 21/B
adószám: 32118247-2-07
felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001408
társszervező:
Írástechnika Kft.
cím: 8200 Veszprém, Kádártai út 21/B
adószám: 32041680-1-07
felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001049
Dolgozhatok trénerként, coachként a továbbképzés elvégzését követően? Mire jogosít fel a tanúsítvány?
Hivatalosan sokszor még csak tanúsítvány sem kell ahhoz, hogy trénerként, coachként, tanácsadóként dolgozhass, ezt ugyanis a törvényi szabályozások nem írják elő. Annál inkább erre kötelez azonban a szakmai etika. Továbbképzésünket olyanoknak javasoljuk, akik már rendelkeznek a megfelelő jogosítvánnyal.
Milyen tevékenységi kört végezhetek a továbbképzést követően?
Az írásbeli kommunikációs tréneri-tanácsadói tevékenységnek nincs külön TEÁOR száma, többnyire üzletviteli tanácsadásként, esetleg máshova nem sorolható egyéb oktatásként szerepeltetik a cég tevékenységi körei közt. A szolgáltatás megnevezése ettől függetlenül lehet írásbeli kommunikációs tréning, workshop, coaching, tanácsadás.
Részt vehetek a továbbképzésen, ha néhány alkalommal hiányozni fogok?
A továbbképzés jelenléti és online szemináriumokból áll. A jelenléti alkalmakat nem rögzítjük, így a részvételi kötelezettség a következőképpen alakul:
KÖTELEZŐ
jelenléti: október 2., 3., 17. és november 14. (nappali)
online: október 30., 31., november 6., 7. (esti)
AJÁNLOTT:
jelenléti: október 16. (nappali)
VISSZANÉZHETŐ
online: október 23., 24., 29., november 13. (esti)
Részletfizetés lehetséges?
Igen, két vagy négy részletben is fizetheted a továbbképzés díját (lásd: feljebb). A díj részletfizetés és egyösszegű fizetés esetén is egyezik.
Kell-e vizsgát tennem a továbbképzés végén?
Igen, a tanultak alapján szöveget kell elemezned, illetve a szöveg módosításával, javításával kapcsolatban kell javaslatokat tenned. Hisszük, hogy a továbbképzés végére a vizsgafeladatoknál jóval összetettebb kommunikációs és nyelvi feladatok elvégzésére is képes leszel.
Feltételek
lemondási feltételek:
– 2024. szeptember 15-ig történő lemondás esetén a befizetett összeg 50%-át térítjük vissza.
– 2024. szeptember 15-ét követő lemondás esetén: nem térítünk vissza befizetett díjat, illetve a teljes díj befizetendő.
áthelyezés:
Nem zárjuk ki, hogy 2025-ben is indítunk új csoportot, de erre garanciát nem vállalunk. Amennyiben indítunk csoportot, úgy a részvételi lehetőség 50 ezer forintos díjon helyezhető át.
Érdeklődés
szakmai kérdések: Zsiga Henrik | +36 30 2671 631
adminisztrációs kérdések: Bodogán Zsófia Flóra | +36 70 949 2399