Egyre nagyobb teret kap az írásbeliség az üzleti kommunikációban. Ideje lenne figyelmet szentelni a leveleknek, a posztoknak, a tájékoztatóknak, a kimenő ajánlatoknak, a honlapok, webáruházak szövegezésének. Sok millió forint múlhat azon, hogyan, milyen minőségben, mennyi idő alatt és milyen hatékonysággal kommunikálnak egy szervezet munkatársai.
Az írásbeli kommunikáció másképp működik, mint a szóbeli. Érdemes felkészíteni a munkatársakat a magabiztosan, feszes, hatni képes írásra – mert a jól megalkotott levél, tájékoztató, cikk nem csupán a szervezet hitelét építi, de jelentős bevételt is termel. Az írásbeliségben erő rejlik, ki kell használni.
Egyre nagyobb teret kap az írásbeliség az üzleti kommunikációban. Ideje lenne figyelmet szentelni a leveleknek, a posztoknak, a tájékoztatóknak, a kimenő ajánlatoknak, a honlapok, webáruházak szövegezésének. Sok millió forint múlhat azon, hogyan, milyen minőségben, mennyi idő alatt és milyen hatékonysággal kommunikálnak egy szervezet munkatársai.
Az írásbeli kommunikáció másképp működik, mint a szóbeli. Érdemes felkészíteni a munkatársakat a magabiztosan, feszes, hatni képes írásra – mert a jól megalkotott levél, tájékoztató, cikk nem csupán a szervezet hitelét építi, de jelentős bevételt is termel. Az írásbeliségben erő rejlik, ki kell használni.